orange bubbleblue bubble

Få en køreklar CRM-­løsning, som din organisation bruger

Vi har gjort det nemt. Vi har sammensat tre forskellige CRM-pakker, der indeholder alt, du og dit team behøver for at styrke jeres kunderelationer og øge salget. Inklusiv implementering og brugertræning.

Se vores CRM-pakker

MenigCRM styrker kunderelationen

Med me’ningCRM får du en køreklar løsning med de moduler, funktioner og træningsworkshops, der skal til for at få succes med CRM. Vi har i al sin enkelhed samlet det, vi ved, der skal til og skåret det overflødige fra. Det betyder at du ikke får en Schweizerkniv og slipper for at betale for noget, du aldrig bruger.

half orange bubblehalf blue bubble

CRM-løsninger til alle behov

Vi har udviklet tre CRM-pakker: Business, Professional og Premium, der matcher forskellige behov og mængden af ressourcer du selv byder ind med. Pakkerne kan tilpasses specifikke ønsker, og du kan altid opgradere løsningen og bygge på i takt med at din virksomhed og dine behov udvikler sig.

half orange bubblehalf blue bubble

Business

59.995,-

59.995,-

For dig, der selv kan og har ressourcer til træning og tilpasning.

Ex. Microsoft-licenser til 409,10 kr. pr. bruger pr. måned

 


Funktionsområder

På firmakortet har du overblik over stamdata såsom navn, branche adresse m.m. På firmakortet er også alle relaterede aktiviteter og salgsmuligheder

Kontaktpersoner er de kontakter du har hos en kunde eller et emne og indeholder de kontaktoplysninger du måtte have. Hvert firma kan have flere kontaktpersoner og én primær kontaktperson. En kontaktperson kan være relateret til en eller flere salgsmuligheder.

Aktiviteter er de interaktioner du har med kunder og potentielle kunder og vises under dashboard samt på kontaktperson- og firmakortets tidslinje. Der er 4 standardtyper af aktiviteter: Aftaler incl. teamsmøder, opgaver, telefonopkald og mails, som alle kan synkroniseres fra og til Outlook.

En salgsmulighed indeholder kerneoplysninger om en potentiel handel mellem dig og en kunde som f.eks. kundens budget og behov, anslået lukkedato og tilknyttede aktiviteter. En salgmulighed er altid tilknyttet til ét firma og hvert firma kan have flere salgsmuligheder

Dashboards giver dig en visuel repræsentation af de informationer som er vigtigst for jer i jeres arbejde. Det kan være kommende aktiviteter, åbne salgsmuligheder m.m. Me’ningCRM kommer med 2 standard dashboards til sælgere og salgschefer. 

Med Microsoft Dynamics 365-appen til Outlook skal du blot installere appen, så synkroniseres dine kontaktpersoner og aktiviteter mellem me'ningCRM og Outlook


Træning og implementering

Me’ningCRM kommer med on-demand træningsvideoer til alle centrale funktioner i systemet, så dine brugere få den bedste start 

Importer enkelt og nemt jeres kunder, kontaktpersoner og salgsmuligheder med me’ningCRM standard Excel skabeloner

Professional

89.995,-

89.995,-

For dig, der har begrænset CRM-erfaring og vil have styr på det vigtigste.

Ex. Microsoft-licenser til 409,10 kr. pr. bruger pr. måned

 


Funktionsområder

Alt i Business +

Med produkter kan I oprette jeres produktkatalog i CRM, så der med få klik kan tilføjes produkter til en salgsmulighed og udregne prisen. Det sparer tid for sælgere, reducerer fejl og giver et hurtigt overblik over hvad der tilbydes til kunden. Det giver også mulighed at standardisere prissætning og rabatregler.

 

Mødereferater

Dokumentation af møder er for mange en nødvendig, men administrativ tung opgave. Med denne funktion bliver det lidt lettere. Når en aftale markeres som fuldført, bliver der automatisk oprettet et mødereferat med stamoplysninger såsom deltagere, dato etc. Sælgeren udfylder resten og kan med få klik sende referatet til deltagerne i en flot designet pdf.

Automatisk aftalestyring

Aftalestyring gør det enkelt og nemt for sælgere at vedligeholde kunderelationer ved at holde styr på hvornår det er tid til at besøge kunden. Sælgeren kan sætte besøgsintervallet på en kunde til måned, kvartal, halvår, helår eller salgschefen kan sætte overordnede besøgsinterval på baggrund af kundernes kategorisering. På baggrund af seneste møde bliver sælgeren automatisk notificeret når det er tid til et besøg.

 

Kolde salgsmuligheder

Jo længere tid en salgsmulighed ligger i pipeline, jo mindre sandsynlighed er der for at salgsmuligheden bliver vundet. Det kalder vi kolde salgsmuligheder. Me’ningCRM holder styr på hvornår der senest var en aktivitet på salgsmuligheden og går der for længe uden aktiviteter på en salgsmulighed bliver salgsmuligheden automatisk markeret til at være kold og sælgeren bliver notificeret. Sælgeren kan herefter vurdere om der skal arbejdes videre på salgsmuligheden

Vægtet omsætning

Vægtet omsætning bruges til at vurdere den samlede værdi af din Pipeline. Den vægtede omsætning udregnes automatisk af systemet ud fra sandsynligheden samt den anslåede omsætning

Me’ning salgsproces

Alle salgsmuligheder har en tilknyttet salgsproces, der guider og hjælper sælgerne.  Salgsprocessen kan ændres og der kan tilknyttes nye efter behov.

Med avanceret salgsstatistik får alle brugere indblik i vigtige KPI'er som fx. gennemsnitlig ordrestørrelse, salgscycklus og hitrate samt muligheden for at sammenligne sælgere imellem. 

Få styr på og tilgå alle kundedokumenter direkte gennem me'ningCRM ved integration mellem Sharepoint og CRM. Når dokumenter tilføjes i CRM fx. på et firma oprettes der automatisk en mappe i Sharepoint.

Med notfikationscenteret bestemmer den enkelte selv hvad de vil have notifikationer om - fra tildelte opgaver til kolde salgsmuligheder. Salgschefer kan ligeledes vælge i hvilket omfang de vil modtage mail om salgsteamets performance og aktiviteter.


Træning og implementering

Du får en prækonfigureret løsning, hvor vi allerede har taget de fleste valg på baggrund af vores erfaring for at sikre dig størst mulig værdi. Me'ningCRM vil dog blive tilpasset specifikt til jer, da vi godt ved der kan være individuelle behov som vi skal tage højde for. Dette bliver gjort ud fra workshoppen hvor konfigurationstjeklisten bliver gennemgået. 

 

Træning af nye brugere er essentielt for bruger adoption. I me’ningCRM træner vi projektgruppen, så I kan stå for træning af de resterende bruger og nye brugere fremadrettet. Bagefter får alle brugere adgang til vores træningsvideoer. 

Uanset hvor god en CRM-løsning er, så bliver det ikke en succes hvis ingen bruger det. Det er derfor vigtigt at der bliver lagt en plan for go-live med træning, kommunikation og forventninger til medarbejdere.

Workshoppen tager sammenlagt 4 timer og afholdes hos jer, hvor vi i fællesskab med projektgruppen udarbejder en køreklar Go-live plan, baseret på vores erfaring og best practice.

Du bliver ikke overladt til dig selv. Der sidder en CRM-specialist klar til at hjælpe dig, hvis der mod forventning skulle opstå fejl eller andre uventede systemhændelser. Og de første 90 dage er det kvit og frit!

Premium

159.995,-

159.995,-

For dig, der har erfaring med CRM og er klar til at bygge ovenpå.

Ex. Microsoft-licenser til 597,90 kr. pr. bruger pr. måned

 


Funktionsområder

Alt i Professional +

Uden mål kan det være svært at vide hvornår man er en succes. Uanset om det er et økonomisk, fysisk eller forretningsmæssigt mål, motiveres vi til at overgå forventninger. Med målstyring kan I opsætte individuelle- og gruppemål, spore jeres fremskridt og sammenligne resultater.

Med konkurrenter har du mulighed for at registrere og rapportere om konkurrentrelaterede oplysninger. Det giver dig mulighed for at fange information om, hvorfor en salgsmulighed blev tabt til en konkurrent eller registrere detaljer om styrker og svagheder. Over tid vil det give dig værdifuld indsigt i, hvordan I forbedrer eller bedre positionerer jeres produkter og tjenester.

Assistenten i Dynamics 365 Sales er notifikationer til sælgere, så de hurtigt kan få overblik over de aktivititeter der kræver handling i forbindelse med salget. I bestemmer selv hvilke notifikationer der er vigtige hos jer.

Udarbejdelse af tilbud til dine kunder er en central del af alle sælgeres hverdag. Det kan være en kompleks og tidskrævende opgave. Med tilbud minimerer vi din arbejdsbyrde og risikoen for fejl. Du kan udarbejde tilbud direkte fra salgsmuligheden og trække alle relevante oplysninger ind i en wordskabelon og sende den direkte til din kunde som PDF.


Træning og implementering

På denne workshop optimerer og automatiserer vi jeres salgsprocesser, så sælgerne kan bruge deres tid hvor den skaber værdi, hos kunderne! 

Workshoppen tager én dag, og starter med at vi kortlægger og optimerer jeres eksisterende processer. Efterfølgende konfigurerer vi CRM og automatiserer de gentagelige administrative processer. Vi slutter af med at træne medarbejderne i at arbejde med de nye processer.

 

Succes med CRM stiller krav til jer som organisation. Høj datakvalitet og understøttelse af nye behov fra brugere og forretningen er i hjertet af et velfungerende CRM-System.

En governance workshop hjælper jer med at etablere de rigtige strukturer- og processer, så jeres CRM fortsætter med at skabe værdi for jeres organisation i årene frem.

I denne session trænes der i brugen af produktadministration, opsætning af tilbudsskabeloner, udsendelse af tilbud samt opsætning af salgsmål. Vi træner projektgruppen,  så de kan stå for træning af de resterende bruger og nye brugere fremadrettet. Bagefter får alle brugere adgang til vores me’ningCRM hjælpecenter 

Du bliver ikke overladt til dig selv. Der sidder altid en CRM-specialist klar til at hjælpe dig, hvis der mod forventning skulle opstå fejl eller andre uventede systemhændelser. Og de første 180 dage er det kvit og frit!

Lige nu kan du få op til 250.000 støttekroner til dit næste CRM-projekt

Hvis I er i overvejelser om en ny eller opgraderet CRM løsning, som kan bidrage til vækst af jeres virksomhed? Og er I under 250 ansatte? så er det måske nu I skal slå til. I har muligheden for at søge et tilskud på op til 100.000 kr. til rådgivning om jeres behov, eller op til 250.000 kr. til indkøb af en løsning og rådgivning under projektet.

Midlerne kan du søge hos SMV:Digital, der giver tilskud til virksomheder med ambitioner om at styrke vækst og konkurrenceevne gennem digital omstilling, e-handel eller automatisering. Kontakt os for at høre mere eller læs mere om puljerne hos SMV:Digital

 

Hvad er me’ningCRM?

Me’ningCRM er et køreklart koncept, som du nemt kan komme i gang med – uden udviklingshjælp og med et minimalt internt ressourceforbrug. Du betaler en fast pris og får ingen uforudsete regninger. 

Konceptet bygger på Microsoft Dynamics 365 CE og baserer sig på +20 års erfaring fra mere end 10.000 timers CRM-implementering. 

Få en demo

Dame bruger meningCRM er et køreklart koncept

Vi sikrer, at din CRM-løsning bliver brugt

Der er en kedelig tendens til, at CRM-løsninger ikke rigtigt bliver brugt som det var tiltænkt. Det handler ofte om, at man ikke har prioriteret brugerinvolvering og aktivering i implementeringsprocessen. Derfor har vi udviklet me'ningCRM. Vi understøtter forandringsledelse og brugeradoption og skaber værdi for jer.

half orange bubblehalf blue bubble

Dashboards

Me’ningCRM inkluderer to standard dashboards til sælgere og salgschefer. Desuden har vi defineret et power Bi Dashboard med avancerede salgsstatistikker, som du har adgang til. Du og dine kolleger kan også altid lave jeres egne dashboards.

skærmvisning af to dashboards

Brugeradoption og support

Som en del af vores CRM-pakker har vi inkluderet brugeradoption, træning og support i vores løsninger. Vi har sammensat effektive og gennemtestede workshops, træningsforløb, videomateriale og supportmuligheder i vores løsninger. Så vi er sikre på, at du får en CRM-løsning, der skaber værdi, fordi brugerne rent faktisk forstår at bruge løsningen rigtigt.

to ved tavle der snakker om meningCRM til brugeradoption og support

CRM behøver ikke at være kompliceret. Med me’ningCRM kan du nemt komme i gang. Du kan være i luften om to uger....

orange bubbleblue bubble

Det du sparer på systemudvikling, bruger vi på brugerne

Meningen med vores køreklare CRM-løsninger er, at du sparer ressourcer på systemudvikling. Ressourcer, som vi bruger på at få din organisation ombord i løsningen. Vi oplever ofte, at når først løsningen skal implementeres, er der afsat for få ressourcer til brugeradoption og forandringsledelse. Det er ærgerligt, for løsninger skaber ikke værdi hvis brugerene ikke forstår at bruge dem.

Hør, hvordan vi kan hjælpe dig

to personer laver brugeradoptions workshop

4 grunde til at vælge me’ningCRM

01

Kom hurtigt i gang

Me’ningCRM er køreklart og kan implementes i løbet af få uger. Så du kan bruge tiden på at få dine kolleger godt i gang med løsningen.

02

Nemt og overskueligt

Du får en enkel løsning, hvor alt det overflødige er skåret fra. Det betyder, at du kun behøver at forholde dig til de funktioner der skaber værdi for din forretning.

03

Prisen er alt inklusiv

Vores priser er inklusiv alt. Du får en fast pris, hvor også support og træning er inkluderet. Så du skal ikke bekymre dig om ekstraregninger.

04

me'ningCRM er skalerbar

Me'ningCRM bygger på Microsoft åbne CRM platform og kan derfor udvides i takt med jeres behov. Så om du har brug for mere eller mindre - så skalerer vi bare.

Vi er specialister i CRM

Me’ningCRM er udviklet af vores erfarne CRM-specialister, der ved, at der skal mere end et flot og forkromet system til at skabe succes. Specialister, der først får armene op over hovedet, når løsningen skaber værdi, fordi den bliver brugt som et naturligt og effektivt redskab i hverdagen.

Få en demo af me’ningCRM

Vil du se, hvor nemt me’ningCRM er i praksis? Og hvad løsningen giver dig mulighed for? Lad en af vores CRM-specialister tage dig gennem løsningen.

Det er gratis og uforpligtende.

Jakob Hartmann Mørch
CEO
+45 23 43 46 59
jahmo@mening.dk